PALUX Service Center

Service met een Hoofdletter

PALUX Nederland beschikt over een eigen service-afdeling waardoor men de installatie van nieuwe projecten en apparatuur zelf ter hand kan nemen. PALUX staat voor kwaliteit en service, onderdeel van dit pakket is dat voor het aflopen van uw garantietermijn uw apparatuur of keuken preventief wordt nagekeken en waar nodig worden problemen opgelost.

PALUX wil ook na het aflopen van uw garantie betrokken blijven bij het onderhoud van uw keuken. Regulier onderhoud door de servicemedewerkers voorkomt problemen op de lange termijn. Middels aantrekkelijke servicecontracten neemt PALUX de zorg van u over.

PALUX heeft voor iedere afnemer een logboek samengesteld waarin u alle informatie kunt vinden over uw apparatuur. Betreft schoonmaak, bestelformulieren en onderhoud. PALUX reageert snel en beseft dat het doordraaien van uw keuken van groot belang is.

Onderhoudscontracten

Een regelmatig onderhoud van uw keukenapparatuur is van zéér groot belang. De keuken is immers het hart van uw bedrijf. Vaak had een storing voorkomen kunnen worden als er regelmatig onderhoud was uitgevoerd aan uw apparatuur. Om u dit probleem uit handen te nemen, hebben wij een tweetal onderhoudscontracten waarmee u gewaarborgd bent van dit regelmatig onderhoud. Mocht u geïnteresseerd zijn in één van deze contracten, neemt u dan even contact met ons op, dan doen wij u geheel vrijblijvend een contractofferte toekomen.

Standaard Onderhoudscontract

Op de genoemde apparatuur zal zoals afgesproken één of tweemaal per jaar tijdens kantooruren een preventief onderhoud worden uitgevoerd aan de hand van de checklist welke wij hebben ingesloten. De naloopwerkzaamheden zijn hierbij inbegrepen. De exacte data zullen in overleg met de opdrachtgever worden bepaald.

Tijdens het bezoek zullen technische mankementen direct verholpen worden en zullen defecte onderdelen in overleg met de opdrachtgever vervangen worden. Deze onderdelen worden extra in rekening gebracht met een korting van 10%. Bij tussentijdse storingen wordt alleen het voorrij-tarief berekend. De gemaakte arbeidsuren zijn gratis.

Wij streven naar een 24-uurs service bij spoedeisende storingen met betrekking tot de genoemde apparatuur. Voor de overige storingen geldt een voorrangsregel.

Full Service onderhoudscontract

Op de genoemde apparatuur zal twee maal per jaar tijdens kantooruren een preventief onderhoud worden uitgevoerd aan de hand van de checklist welke wij hebben ingesloten. De naloopwerkzaamheden zijn hierbij inbegrepen. De exacte data zullen in overleg met de opdrachtgever worden bepaald.

Tijdens het bezoek zullen technische mankementen direct verholpen worden en zullen defecte onderdelen in overleg met de opdrachtgever vervangen worden. Deze onderdelen worden in rekening gebracht met een korting van 15%. Tussentijdse storingen worden gratis verholpen met uitzondering van de gebruikte onderdelen, hierop geldt een korting van 15%.

Wij streven naar een 24-uurs service bij spoedeisende storingen met betrekking tot de genoemde apparatuur. Voor de overige storingen geldt een voorrangsregel.

Serviceteam PALUX Bedrijfskeukens

Tarieven PALUX Service Center

Het tarief van het PALUX Service Center bedraagt € 75,00 – per uur. Het eerste uur wordt volledig in rekening gebracht, ook indien het servicebezoek minder dan een uur in beslag neemt. Voor avonden en weekeinden geldt het dubbele tarief.

De voorrijkosten bedragen € 75,00 tot € 100,00 afhankelijk van de mate van urgentie en of u over een onderhoudscontract beschikt.